onsdag 28 juni 2017

Special Edition

Då jag ibland får förfrågningar om specialtillverkade armband, till exempel med en specifik text eller färg, som jag försöker tillgodose så fick jag idén att tillverka några "special edition" AFS-armband! Är detta något som uppskattas så tänkte jag fortsätta med det men här kommer de tre första:

Tillverkade i dubbel smyckeswire (inte elastisk tråd som standard AFS-armband) och glaspärlor med berlock i form av ett hjärta med tassavtryck. Karbinlås. Perfekt för alla djurvänner!:) 

Längd: 18-19cm
Pris: 100kr inklusive frakt inom Sverige. Precis som standard AFS-armband så går alla intäkter från armbanden till utvald djurorganisation som presenteras här på bloggen.

Såhär beställer du:

1. Skicka ett meddelande till AFS Facebooksida Facebook.com/AnimalFriendsSweden , eller ett mejl till contactAFSsweden@gmail.com

2. Skriv om du vill ha armband A1, A2 eller A3. Se bild längre ner.


3. Skriv din adress. Jag bekräftar din beställning och du betalar till AFS kontonummer eller till Swish-numret som du får av mig i mejlet. Märk inbetalningen med ditt namn.

Klart! Armbanden skickas och frakten tar 1-3 dagar.


OBS: SKICKAS ENDAST INOM SVERIGE.





Armbanden från vänster till höger: A1, A2, A3.







Om dessa armband uppskattas så kommer nästa "special edition" presenteras i slutet av Juli!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar